Elektro acupunctuur

E.A.V. (Elektro-acupunctuur volgens Dr. Voll)

Met moderne meetapparatuur worden op handen en voeten gemeten op punten, die zich bevinden op de energiebanen uit de traditionele acupunctuur. Zo kunnen storingen in de energiehuishouding van het lichaam op deze meridiaanpunten opgespoord worden. Een belangrijk verschil met acupunctuur, er worden geen naalden gebruikt en bij E.A.V. vinden ook metingen plaats van niet specifieke orgaan meridianen, b.v. huid, vetstof-wisseling, zenuw-, bindweefsel- en gewrichts-degeneratie. Volgens de B.F.D. (Bioelelektronische Functie Diagnostiek) worden zo’n 100 punten gemeten. Tegenwoordig wordt met een zelf ontwikkelde digitale meetapparaat “MediQ&L” gewerkt. “Medicatie wordt opgeslagen op een chip e/o magneetkaart die op het lichaam wordt gedragen”. De functionele heling is hierop gericht. Grondlegger voor de E.A.V., Dr.R. Voll definieert pijn als “kreet van het weefsel om energiedoorstroming”.

Volgens de leer van de Homotoxologie is het van belang de B.B.R.S. (Bio Basis Regulatie Systeem) van het lichaam te herstellen. Ziekte is een signaal, een storing in het lichaam, tijdens de genezing herstelt de balans. Als het ware wisselen stemmingen van energiëën, bioresonanties en trillingen in het eigen lichaam elkaar af. Oorzaken kunnen zijn endogeen (=van binnen) z.a. erfelijke ziekten en exogeen (=van buiten) z.a. virussen, bacteriën en straling.

Tot slot:

Een moderne, actuele, snelle, effectieve en patiëntvriendelijke methode voor psycho/somatische klachten en problemen als foutieve doorbloeding, KNO, pijn, jeuk, schimmels, vermoeidheid, Pfeiffer, Lyme, Toxoplasmose, allergie, huiduitslag, hooikoorts, artrose ontstekingen, fybriomyalgie, MS, ME, rheuma, stijfheid, krampen s’nachts, blaas/nierstenen, hielspoor, artrose/artritis slijmbeursontstekingen, spastische darmen, Crown, PDS, langdurige griep, kinderloosheid, hormonaal, kinderen met ADHD, waterwratjes, bedplassen, onverklaarbare buikpijnen en andere acute en/of chronische zaken).

N.B.: Deze relatief goedkope aanvullende behandelingen zou in deze tijd in iedere huisartsenpraktijk een verrijking zijn.

Geïnteresseerd?

Wilt u meer weten over mijn diensten of heeft u vragen?

Ons apparatuur onderzoekt uw lichaam op cellulair niveau

Bekijk hieronder waar wij mee werken. Doormiddel van persoonlijk gesprek kan ik u verder helpen met juiste onderzoek.

Electro-acupunctuur

Radionica-Mars 111