DE BICOM® BIORESONANTIETHERAPIE

De BICOM bio resonantietherapie is zeer effectief als het gaat om het behandelen van acute-(bijv. hooikoorts) en chronische allergieën. Ook aandoeningen van de interne organen zoals maag, darm, lever en gal zijn goed te behandelen. Tevens is de BICOM-therapie effectief bij huidklachten, longaandoeningen, pijnklachten (bijv. migraine), problemen met de weerstand, chronische vermoeidheid, reumatische klachten, K.N.O. problemen, kinderziekten, de gevolgen van inentingen, sportletsels, blessures of het opheffen van energetische blokkaden. Bovendien kan de BICOM bio resonantie- therapie effectief worden ingezet bij afvallen, stoppen met roken of andere verslavingen.

BICOM bioresonantietherapieDIAGNOSE MET HET BICOM®-SYSTEEM

Belastingen individueel en nauwkeurig vaststellen met Bioresonantie

De mens bestaat voor 65% uit water. Deze lichaamsvloeistof dient niet alleen als transportmiddel voor voedingsstoffen, maar ook als depot voor afvalstoffen die uitgescheiden moeten worden, via de lever, nieren en darmen. Hier schiet de bio resonantie ons te hulp, omdat deze organen positief gestimuleerd moeten worden. Met het BICOM-systeem worden kenmerkende frequenties van substanties getest en tegelijk wordt hun invloed op het lichaam van de patiënt vastgesteld. Diagnose gaat snel en is absoluut pijnloos Zo kan in veel gevallen uitgezocht worden welke belastingen ( bv: bacteriën, virussen, tandvulmaterialen of allergenen) aanwezig zijn en welke belastingen de grootste storende factor zijn. Belastingen zijn vaak combinaties van bijvoorbeeld bacteriën, virussen, parasieten, elektrosmog, medicamenten, kleur en smaakstoffen en tandmaterialen (o.a. amalgaam).

Belastingen behandelen met een optimaal afgestemd frequentiespectrum

Tijdens de therapie worden storende lichaamseigen frequentiepatronen door de BICOM omgezet tot therapeutische signalen, die vervolgens via elektroden aan de patiënt worden teruggegeven.

Het stimuleren van de lichaamseigen regulatie met BICOM bioresonantietherapie

Zo worden belastende frequentiepatronen gereduceerd en kunnen onderliggende oorzaken van ziekten door het regulatiesysteem van het lichaam geëlimineerd worden. Opgeslagen belastende stoffen worden vrijgemaakt en uitgescheiden door de uitscheidingsorganen. Het zelf genezend vermogen wordt weer hersteld.

Lees meer over de bioresonantietherapie behandeling met BICOM op Fitronics.nl

Download de folder over Bicom Bioresonantietherapie